22 Temmuz 2016 Cuma

Klinik Tanitim Temasi

Bu makalemizde Klinik Tanıtım Sitesi Tasarımı ile ilgili bilgileri bulabilirsiniz.

WordPress Hastane Sitesi Tasarımı

WordPress Hastane Tanıtım Teması ürünü doğru web tasarım hizmetleri tarafından oluşturulmuştur. Bu ve bunun gibi temaları satın almak veya özel tema tasarımı hazırlatmak için bizle iletişime geçebilirsiniz. Bu tasarımın benzerlerini internet sitemizdeki ürünler bölümünde bulabilirsiniz.

Klinik Sitesi Tasarımı özellikleri nelerdir?

WordPress Hastane Tanıtım Sitesi Tasarımı ve diğer temalarımızın genel özellikleri aşağıda belirtilmiştir. Başlıca özellikler;

  • Bilgisayar, tablet ve telefon uyumlu responsive yani duyarlı tasarıma sahiptir.
  • Wordpress yönetim panelinde ek yönetim özellikleri vardır.
  • Kaynak kodları açık, geliştirilebilir tasarımlardır.

WordPress Hastane Sitesi Tasarımı satın al

WordPress Klinik Teması ürününü web adresimizden inceleyip sipariş edebilirsiniz. Daha detaylı bilgi ve özel fiyatlar için bizimle iletişime geçin. Her türlü web tasarımı, web yazılımı ve seo çalışmaları yapmaktayız.
0212 664 55 32 0531 500 95 44 destek@dogruwebtasarim.com
Çırpıcı mah. 1. Taşocağı sok. No:70/B Zeytinburnu / İst

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder